Обмін та повернення

У своїй роботі ми керуємося чинним законом України «Про захист прав споживачів» № 316 - IV від 01.12.2005 року.

Зверніть увагу, що відповідно до цього закону, а також постанови кабінету міністрів від 19.03.1994р. № 172 деякі вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають. До таких виробів, в тому числі відноситься домашній текстиль, постільна білизна та рушники.

Ми обміняємо куплений товар або повернемо гроші в таких випадках:

1. Заводський брак

На жаль, від браку ніхто не застрахований. Він може зустрічатися як в бюджетних, так і в дорогих виробах. Якщо ви виявили брак, повідомте нам і не користуйтеся цим виробом. При наявності ідентичного, ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів. Або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі .

Відповідно до закону « Про захист прав споживачів», оплатити доставку товару повинен покупець. Але у випадку браку ми візьмемо на себе витрати з доставки товару в один бік.

2. Помилка з нашого боку

Всі ми живі люди, яким властиво помилятися. Тому якщо ви отримали товар відмінний від замовленого, відразу ж повідомте нам. Велике прохання не розкривати упаковку і не користуватися таким виробом.

По можливості, ми обміняємо товар, або повернемо гроші якщо такої можливості не буде. Усі витрати за пересилання в цьому випадку, візьмемо на себе.

 

Зверніть увагу! Ми завжди йдемо на зустріч покупцеві і залагоджуємо кожну проблемну ситуацію. Але врахуйте, будь ласка, що претензії щодо товару приймаються лише в термін до двох тижнів (14 календарних днів) з моменту отримання вашого замовлення «на руки». Такий термін відповідає закону «Про захист прав споживачів». Переконливе прохання, перевіряйте замовлений товар і його відповідність приведеним на сайті фотографіям, опису та характеристикам, в термін до 14 днів з моменту отримання замовлення. 


Гарантії магазину